piątek, 13 marca 2015

Nie chce mi się......

                                                          Hejka kochani!!

Ostatnimi czasy jestem mega leń!!!!   Jak tylko wrócę z pracy to przebieram sie w pidzame i siedzę w niej oglądam filmy, internety,bajki z dziećmi.....  nie mam siły na nic........   obiady robię  na szybo królują frytki, makarony , gotowe pierogi.......

Pracuję 7 dni w tyg na 3/4 etatu........  w domu jestem co dzień juz po 12 a pracę zaczyam od 6 ciągle nie wyspana........   to w kocu i organizm się zbuntował......

W domu wykonuję absolutne minimum obowiązków,,,,,,  a kiedyś to byłam pełna energii nienagannie umalowana ubrana i wszędzie mnie było pełno.....   mam nadzieję że to chwilowe.... przesilenie wiosenne???

Macie jakieś sposoby na dodanie sobie energii......   prócz picia kawy i napojów energetycznych??


Zzzzzz...Zzzzz......Zzzzzz.......

Absolutnie ostatnio ulubione ;






                                                          Słucham ich na okrągło!!!

                         Ta pierwsza mnie tak uspokaja a ta druga dodaje mi mega moc:)

                                                              Wiosno przybywaj!!!!!

12 komentarzy:

  1. Moze po prostu ruch? Nie mozesz sie rozbudzic, zmobilizowac, a ruch szybko Cie rozkreci. Jezeli nie lubisz cwiczyc w domu to idz na silownie. Jezeli nie chcesz placic to biegaj w terenie i na odwrot. Matka i zona nie powinna ograniczac sie do minimum, to zolta lampka aby cos zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym pobiegała:) ale problem jest taki że nie mam co z dziećmi zrobić bo młodszy synek własnie o 12 kończy przedszkole a on do biegania sie nie nadaje.... ale to fakt ruch by się przydał:) muszę coś z tym zrobić...Dziękuję za rade:)*

      Usuń
  2. Nie mam pojęcia, ale czasami również mam ten problem.. Tylko marzę o spaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam lenia zaczełam pic aloes zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam aloes w domu w doniczce zrobię se miksturę o:D

      Usuń
  4. Ja teraz nie mam kiedy się lenić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio też się nie wysypiam, ale dzisiaj udało mi się pospać do 12 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, moze to tylko faktycznie przesilenie wiosenne? Jesli nic sie nie zmieni, zrob badania. Ja tak sie czulam przy anemii. Dzienna dawka zelaza rozwiazala problem i automatycznie sil wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sonne wielbię! właśnie słucham xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś kolejne starcie z cv robię, ciekawam czy będzie odzew;p

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this post in your blog! You did a great job!
    Can’t wait to see the new one!)



    Diana Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. minimum kawy i zadnych energetykow x.x
    warzywa i owoce do kazdego posilku, przede wszystkim warzywa !
    pij wode z cytryna
    przed spaniem nie ogladaj nic z tv i laptopa, lepiej sie spi i wyglada-oczy nie sa tak podkrazone
    pozytywna muzyka! np., latynowska, przy niej nie da sie smutac i zmulac :)

    OdpowiedzUsuń