sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki:)

                                                             Hejka kochani!!!

Brałam udział w akcji Mikołajkowej dla dziewczyn piszących bloga z UK i tak oto otrzymałam paczuszkę  od Pianinki i ja również jej wysłałam paczuszkę;)
Paczkę dostałam już na póltora tygodnia przed Mikołajkami! więc musiałam się mega powstrzymywać żeby jej nie otworzyć...... ale dałąm radę na tyle iż w same mikołajki zabrakło mi czasu w ciągu dnia ,aby ją otworzyć i otwierałam ją po nocy jak już dzieciaczki poszły spać......

A oto jak wyglądała i co w niej było:)

                                 Z pudełka prawie , że się wysypywała zawartośc tyle tego było!!!!
                           Wszystko pięknie zapakowane w folję w świąteczne wzory i kokardki:)

Dostałam piekny naszyjnik z Sową:)
Bransaletkę :)
Rękawice do masarzu ciała, ale ja ją wykorzystam do mycia pędzli:) idelanie do tego się nada, a już miałam kupywać glamGlove:P 

                                                            Kosmetyki dove do włsów:)
                                                               Krem na noc na włosy
                                                 samorozgrzewająca się maska do włosów
 Olejki do włosów te w szklanych buteleczkach są mi zupełnie nie znane..... a Amle doskonale znam:)
                                                                  2 Próbki kremów
                                                  żel do mcia twarzy Loreal z myjką sylikonową
                                                        Balsam do ciała z drobinkami
                                                                      Peeling do stóp
                                  Mydło z The body Shop Pierwszy mój produkt z tej marki!!!!
                                                         Upominki dla moich chłopców:)
                                              Bąbeczki na choink:) mikołajek i reniferek:)))
          2 piaskowe lakiery Biały juz posiadam w swojej kolekcji ale czarnego jeszcze nie:)
Bardzo fajne prezenty!!! Strasznie się z nich cieszę !!!! Olejki do włosów !! juz nie moge sie doczekac aż ich wypróbuję! Mam nadzieję że za rok także będą organizowane takie mikołąjki!! lub nawet zajączek na wielkanoc:)))) uwielbiam dostawac prezety!! A WY???
                                                          Pozdrawiam serdecznie!!!

24 komentarze:

  1. Ciesze się, że paczka Ci się spodobała :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z wszystkich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty :) dziewczyny spisały sie wszystkie na medal. :) mam nadzieje ze to nie ostatnia taka akcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogata paczka! :-) zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super prezenty! Fajne są takie akcje, żałuję, że nie wzięłam udziału w żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka, bardzo mi się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła paka Mikołajowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile dobroci ja se na mikołajki zakupiłam... kolejne jazdy przez egzaminem na prawko lol...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny prezent sobie zrobiłaś :)

      Usuń
    2. rzygam już takowym :D byle zdać to wtedy pójdę na takie zakupy jakich świat nie widział xd

      Usuń
  9. wspaniałym prezentem zostałam obdarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ktoś się napracował żeby to wszystko oddzielnie zapakować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez bogata paczucha :)! Oby wszystko super sie sprawdzilo Kochana :)

    OdpowiedzUsuń