piątek, 21 listopada 2014

TAG: PERFEKCYJNA PANI DOMU

Hejka kochani!! zapraszam was do Tagu w ,którym możecie się czegoś wiecej dowiedzieć  o Paryżance jako Perfrkcyjnej Pani Domu:)



Sprzątać o dziwo lubię! Moja babcia jest dla mnie mega Perfekcyją Panią domu i to na niej sie wzorowałałam i przejełam pewne przyzwyczajenia jeśli chodzi o dbanie o dom......

Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.
Uwielbiam odkurzać bo odrazu widać rezultaty:) Pranie bo uwielbiam zapach świerzego prania:)

Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.
Wycierania kurzy..... i mycia łazienki 

Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest twoja popisowa potrawa?
Uwielbiam gotować! moja popisowa potrawa to pieczeń wołowa z ciemnym sosem z ziemniakami i marchewką z groszkiem na gęsto:) Przepis od babci:)

Podziel się dwoma trickami a'la Perfekcyjna Pani Domu.
Firany wieszaj zaraz po wypraciu to nie będziesz musiała ich prasowac a przy okazji w domu będzie pięknie pachnieć płynem do płukania:) 


Do pastowania podług polecam uzywać maszyny ręcznej do polerowania wosku samochodowego :) błysk gwarantowany:)

Wymień dwóch ulubieńców pani domu.
Zmywarka i suszarka do ubrań:)

Mieszkanie czy dom?
Mi to obojętne..... mieszkałam kiedyś w mieszkaniu i nie narzekałam...... teraz mieszkam w domu i tez jest spoko.....

Kto prowadzi budżet domowy?
Ja....  mój mąż nawet chyba nie wie ile co kosztuje w sklepach???? bo on nie cierpi chodzić na zakupy ....

Pedantka czy bałaganiarz?
Pośrednia....nie lubię bałaganu ale tez nie lubie robić z domu muzeum....

Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?
Mój wymarzony dom włąśnie jest w trakcie budowy:) 
                                                                        żródło
Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś?
Moją tradycja wyniesioną z domu rodzinnego jest to że mikołaja obchodzimy 6 Grudnia a 24Grudnia w Wigilię  prezenty przynosi Gwiazdor:)

I to wszytsko:) 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wszytskich ,któży mają ochotę na zrobienie tego Tagu u siebie:) 

3 komentarze:

  1. Również lubię odkurzać :D Ale kurze są dla mnie zmorą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez najbardziej cenie zmywarke i suszarke do ubran ;D Fajny projekt domku Kochana, zycze, zeby wszystko przebieglo sprawnie i zgodnie z planem :)

    OdpowiedzUsuń