poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Graze box...

Hejka kochani!!!

Zamówiłam niedawno z ciekawości snack box Graze i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!!!

Pudełko wygląda tak:

 Wśrodku nigdy nie wiemy dokładnie co się znajdzie.... zaraz po wejsciu na stronke Graze zaznaczamy co mniej wiecej lubimy przekąsic i na podstawie tych informacji pracownicy graze box dobieraja snaki....

ja otrzymałam pudełko z takim składem:

są tu:
Texan corn salsa której juz tu brak bo.... zjadłam:P było pyszne z tąd też mój post bo chciałam wam polecić coś sprawdzonego:) 
Rhubarb&pear compote
honeycomb flapjack 
Walnut wanilla truffle

Mam dla was pewną niespodziankę :) ale tylko dla osób z UK....
A więc mam specjalny kod dzięki któremu możecie spróbować pudełko Grazie zupełnie za darmo liczba osób nieograniczona:) 
oto i on:

 5Q32DXXGP

życzę smacznego!!


5 komentarzy:

  1. Ja zamawiałam je jakiś czas, ale już mi się znudziły :P Może kiedyś jeszcze do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takim pudelku to ja jeszcze nie slyszalam ;) Super Kochana, ze Ci smakowalo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz się z nim spotykam, ale fajnie, że zawartość Ci smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusiłam się na nie, bo uwielbiam wszelkie pestki, orzechy i suszone owoce... Ale ostatecznie zawsze robiłam zapasy w markecie i pudełko nie wpadło w moje ręce...
    Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń