wtorek, 17 czerwca 2014

Wystawa Lego:) Wypadzik z rodzinką:)

Hejka kochani!!!
Ostatnio z całą moją ferajną pojechaliśmy na wystawę klocków Lego do Belfastu.
Było Bardzo fajnie (sama bardzo lubię lego) mam kilka fotek z tego wypadu:) a oto i one:)

                                                      Ślub  Kate i Williama

                                                 Wenecja:) te drzewko jest genialne:)



                                                                             Mona Lisa:)






                                                                 Nasze klockowe imiona:)
Pozdrowionka:)!!!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam lego :D. Do tej pory mam jeszcze klocki. Jak byłam mała to uwielbiałam się nimi bawić z bratem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te budowle z lego :) Bardzo lubie te klocki, kiedy moja Corka byla mniejsza, zawsze mialysmy niezla zabawe w ich ukladaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam fanką Lego chociaż pamiętam, że coś tam miałam za dzieciaka :P To co Ci ludzie stworzyli z tych klocków na wystawie wygląda powalająco!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lego jest super ! Byłam w Legolandzie w Danii i bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń