środa, 18 czerwca 2014

Ananasowe domowe lody!!!

Hejka Kochani!!!

U nas w UK pogoda jest cudowna!! słoneczko grzeje że aż chce się żyć!!! troszkę sie poopalałam i naładowałam baterie słoneczne w organizmie:D

Dzieci zajadają lody a ja tylko przełykałam ślinkę.......   więc postanowiłam zrobić domowe lody bez ani grama cukru i tłuszczu:)

A więc postawiłam na ananasa którego kupiłam za 0,75pensów w Asda.

Pyszny soczysty Ananas:) 

Pokroiłam go w kostkę i zblędowałam blenderem 
 Powstały mus przełożyłam do foremki na lody i wsadziłam do zamrażalnika na kilka godzin......

Lody wyszły przepyszne soczyste i orzeżwiające!!!!! a przedewszytskim zdrowe!!! nawet dzieci w nich zasmakowały!!!

Pamiętam że na ostatnich wakacjach w Turcji kupiliśmy w zwykłym sklepie spożywczym lody ananasowe i te wyszły niemal identyczne:) i naraz zachciało mi sie Turcji!!!

Pozdrawiam serdecznie!!!!

4 komentarze:

  1. Chyba muszę takie zrobić. :) Nigdy domowych nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kupuje ananasy w Asdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie przepisy :) Lody wygladaja smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ananasowych jeszcze nigdy nie jadłam :)
    Ale u mnie - dieta nie dieta - lody muszą mieć w sobie mleko xD

    OdpowiedzUsuń