sobota, 1 marca 2014

Denko Lutego......

Luty, lutym i po lutym:D

A ja mam dość spory worek pustych opakowań!!!
czas pozbyć sie śmieci!!!
do dzieła!!!
Maseczki :
z witaminą c ,ogókowo jabłkowa , Czekoladowa , Nawilżająca o zapachu arbuza  wszystkie są spoko jeśli gdzieś je napotkaciue to śmiało je możecie kupić!!!
 Szampony: 2W1 Szampon i odżywka z Avon o zapachu mango i imbiru -Nic specjalnego:/ i szampon z Green Pharmacy do mycia po olejowaniu - Brdzo dobry i Polecam!!!!
 Oleje:
Jaśminowy -Polecam!! Baby dream oliwka do ciała używałam do olejowania włosów-jest wporzasiu ale już jej nie kupie.....  Olejek łopianowy z Green Pharmacy - Bardzo polecam!!!
 Balsamy do ciała: Oba czekały długo i sie doczekały ale raczej nie polecam.........
 Masak do włosów z avocado -super!!!!
 Płyny do mycia: dove-SUPER NAWILŻACZ!!!! żel tesco- ładnie pachnie i to wszystko zero nawilżenia
Płyn do mycia miodowy-Myślałam że nic specjalnego a miło się zaskoczyłąm bo skróa po nim była nawilżona:) Płyn do mycia Simple - Nie polecam.....

 Twarz:
Peeling gruszkowy-moja miłość!!! uwielbiam jego zapach!!!
Maść cynkowa- uwielbiam!!!! zastępuje krem i jestem zadowolona !!! ale tylko wtedy gdy sie nie maluję bo pod makijaż jest zbyt tłusa.
Próbka kremu /peelingu -Nic nie moge powiedzieć na jego temat bo to tylko próbka:(((
 Kolorówka:  Baza pod lakier -całkiem spoko szybko schnie , rozświetlacz w musie -masakra nigdy więcej!!!! Próbki mojego ulubionego podkładu :))) VICHY DERMABLEND:) POLECAM JEST SUPER KRYJĄCY!!!!
 Żel do golenia :P żel jak to żel robił swoje:) ale kupuję go od zawsze bo ślicznie pachnie no i jest różowy:)
 Tabletki to juz moja rutyna:P moje dzieci wiedza już ze mama bierze tabletki na włosy:) i mi nawet czasem przypominaja że zapomniałąm wziać:) heheheh ale te są całkiem spoko brałam jedną rano i jedną wieczorem:)

I to na tyle!!!
Miałyśćie coś?????  może macie jakieś pytania???
Pozdrowionka!!!

7 komentarzy:

  1. Maske alverde z awokado mialam dwa razy i do konca nie bylam co do niej przekonana ;) Fajnie, ze u Ciebie sie sprawdzila :) Daj znac po skonczonej kuracji, jak sprawdzily sie te tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabletki Całkiem fajnie sie sprawiły:)nie tylko na włosy ale i na paznokcie i skórę:) włosy są mocniejsze mniej wypadają a paznokcie mam mocniejsze i mniej sie rozdwajają:)

      Usuń
  2. Szampon Naturals mam i ja i jak dla mnie przeciętny, wolę ten Cherry Blossom także z serii Naturals :) Dużo tego u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sie nie skusze na ani jeden szampon z Avon........ jakoś szału nie robią a jeszcze wkurza mnie to czekanie na dostawę.....

      Usuń
  3. dużo zużytych produktów :) uwielbiam peelingi z joanny, ale gruszkowego nie próbowałam - nie lubię gruszek i ten zapach mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze muszę wypróbować z Joanny peeling o zapachu kawy:))) ale to dopiero jak bede w PL bo tu nie ma:(((

      Usuń
  4. pierwsze dwie maseczki używałam kiedyś i także byłam z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń