czwartek, 26 grudnia 2013

PREZENTY!!!!

Pora na chwalipięckiego posta :P
 Mikołaj Chojny był w tym roku:)))
 Sówkę skarbonkę dostałam od mojej mamy:)) w środku na dobry początek wrzuciłam mi 5 funciaków:) słodka jest:) aż chce się ją nakarmić pieniążkami:)
 Kubek z wąsami tez dostałam od mamy:) marzyłam o takim :P  hehehehehe
 2 kredko/cienie też od mamy:) i zalotka do rzęs
 Kurtka z H&M od Męża:) Miała być biżuteria ale nic mi się nie podobało więc poczekam na wyjazd do PL i tam sobie coś wybiorę na razie pocieszyłam się kurtką:)
 Sukienka z H&M OD MAMY
 Bezrękawnik z mega ciepłego kożuszka od Mamy:)
 Sukienka z sztucznej skóry od Męża
 Rozkloszowana spodniczka od Męża
 

Torebka od Mamuśki:)
I jeszcze piżamka od mamy z Polaru mega ciepła w norweskie wzory ale zapomniałam zrobić fotkę:/

Bardzo zadowolona jestem z prezentów:)
Święta upłynęły w bardzo miłej atmosferze  :) Na jedzenie nie mogę już patrzeć..... ale od nowego roku biorę się za siebie :P
Ja już lecę na wyprzedaże wiec nie długo kolejny post z zdobyczami wyprzedażowymi:)))

9 komentarzy:

  1. Swietne prezenty :)! Ja na jedzenie rowniez juz nie moge patrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) pierwszy raz w życiu odmówiłam dziś porcji makówek......

      Usuń
    2. Oj, to juz naprawde widok jedzenia musi na Ciebie zle dzialac ;D

      Usuń
  2. super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, podoba mi się ta skórzana sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba:) mój mąż to ma jednak oko jeśli chodzi o ubrania:)

      Usuń
  4. Ja mam faze teraz na sowy wiec chetnie bym Twoja przygarnela jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TEZ MAM FAZE NA SOWY I KUPUJE WSZYTSKO Z SOWAMI:p

      Usuń
    2. Dokładnie wszystko mamy niezla faze wspolna :)! ja juz w przeciągu niecałego miesiacu juz mam niezła kolekcje sów (skarbonka ,świeczka, kolczyki, apaszka,bryloczek,... hihi :)

      Usuń