wtorek, 16 lipca 2013

Wakacje od pielęgnacji wlosów

Hejka:))
Ostatnio w Irlandii mamy tak świetną pogodę, że w szoku  jestem:)) ale bardzo pozytwnie:))
nie mam czasu na olejowanie wlosów wiec teraz je tylko myje i nakładam odżywkę  oraz ostatnie spłukanie włosów robię octem jabłkowym... i to wszystko aaa.... jeszcze nie susze ich tylko same sobie schną.... niedługo będzie rok jak nie używam prostownicy i jak walczę o ich długość.....
z tej okazji 29 lipca mam zamiar zrobić specjalny wpis z zdjęciami z całego roku.... aż sama jestem ciekawa jak wyjdzie przyrost z zdjęcia na zdjęcie??

a teraz troszkę łupów bo w sklepach teraz takie przeceny, że aż szkoda nie kupywać :)))
 bransoletka cena 0,50pensów sklep SH
 Krem o intensywnym zapachu kokosowym:)) cena 1 funt TESCO:P
 Sukienka bardzo kobieca:))) cena 2 funty:) SKLEP  SH
 Spodnie dresowe Adidas cena 1 funt sklep SH
 TOREBKA FIRMY NICA SKLEP SH CENA 2 FUNTY



 MA BARDZO DUZO KIESZONEK PRZEGRUDEK :))
 BUTY NA JESIEŃ/ WIOSNA CENA POWALAJĄCA BO AŻ 2 FUNTY ZAKUPIONE W SKLEPIE BARROTS:)) MEGA WYPRZEDAŻ!!!!

BLUZKA BAWEŁNIANA 1 FUNT W SKLEPIE SH

CICHOBIEGI FIRMY SZELEST:))) JAK JA TO NAZYWAM TAKIE BUTY:)) HEHEHEH SKLEP DV8 CENA 6.99 GBP

I TO NA TYLE:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz