wtorek, 9 lipca 2013

Car boat i charytatywne sklepy:) czyli bardzo udane zakupy za niewielkie pieniazde:))

Wydalam dokladnie 9 .50 GBP

A KUPILAM DOSC SPORO:))
CZYLI TAK JAK LUBIE:)
 KURTKA PIKOWANA Z SZTUCZNEJ SKORY  Z STUJKA I Z ZAMKAMI NA REKAWACH KOLOR JAK WIDAC CZERWONY MARKA BENETTON:)
CENA 5FUNTOW
ZERO ZNISZCZEN:)PRAWIE NOWA:)

 SUKIENKA FIRMY PARIS  CZARNA MATERIAL SLISKI.NAJBARDZIEJ MI SIE PODOBAJA TE CWIEKI NA NIEJ:) CENA 2.50FUNTA

 BLUZKA Z PRIMARKA CENA 1 FUNT.REKAW MOZNA ZROBIC 3/4 LUB DLUGI.
 SPODNICZKA CZARNA Z JEANSU Z DOROTHY PERKINS CENA I TU SZOK!!! 50 PENSOW:)))
Sukienka z primarka nowa jeszcze z metkami z slodkimi jamniczkami:)) z czarnym kolnierzykiem z gumka na tali zwiewna cena 50 pensow:)))wczesniej 10 funtow......

jak ka uwielbiam buszowanie po ryneczkach i uzywakach:))
mozna supper perelki znalesc:))
raz w tygodniu robie sobie rajd po wszystkich okolicznych sklepach a jest ich naprawde sporo:)!!
ja juz w Polsce szperalam w lumpeksach dla niektorych to obciach a dla mnie wrecz przeciwnie... skoro mozna calkiem fajne zeczy kupic za grosze to po co wydawac niewiadomo  ile ???
zawsze sluszalam komenatarze w stylu ale super gdzie kupilas ile dalas?? a ja jak tylko odp ze w lumpeksie i ze np2zl to no co ty to ty tam chodzisz ?? a ja odp ze a co juz ci sie nie podoba??bo uslyszalas ze z lumpa?? heh......
a wy lubicie tego typu sklepy??? 



7 komentarzy:

  1. świetne zakupy :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. SH to świetne miejsca, coraz więcej dziewczyn się wkoncu o tym przekonuje, nie jest to już FUUUUJ ale wręcz przeciwnie, zdobyć cudowne perełki za taką niską cenę to sama przyjemność :))

    zapraszam do mnie + dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mila checia:))) zgadzam sie SH TO JEST NOWY TREND:))

      Usuń
  3. ta niebieska bluzeczka, śliczna:)

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię:*
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ciuszki , najbardziej podoba mi się bluzka z Primarka :)

    OdpowiedzUsuń