środa, 6 marca 2013

Niespodzianki i przyjaciele:))

A wiec nawet nie zdawalam sobie sprawy jakich mam wspanialych przyjaciol.....
jak nie torty niespodzianki to niespodziewane wizyty:))
Moja kochana znajoma przyjechala z dosc odleglego misteczka specjalnie do mnie bo mialam urodziny z zyczeniami i podarunkiem.... nie widzielismy sie 4 miesiace prawie ale dla nas to nie ma znaczenia bo my zawsze mamy sobie tyle do powiedzenia:))

Moja znajoma tez jest milosniczka ksiazek i czytamy je na potege...... wiec zawsze sie wymieniamy ksiazkami jak tylko sie spotykamy:)
Ja po ostataniej wizycie w Polce samochodem pozwolilam soebie na dosc duza ilosc ksiazek i znajoma za glowe sie zlapala ze ja tyle tego nawiozlam:))

 Dzis wlasnie byla premiera ksiazki Arabska księżniczka autorki Tanya Valko.Ksiazka dotrze do mnie dopiero 16 kwietnia ale coz teraz mam dosc duzo zajec, ze nie bedzie mnie akuraty macic zeby poczytac zreszta zaczelam juz czytac teraz ksiazke pod tyt. 40 batow za spodnie, ale chyba dokoncze ja dopiero po egzaminie na prawo jazdy bo musze sie jeszcze nauczyc 10 pytac SHOW ME, TELL ME.

Nowa ksiazka kontynuacji przygod  Doroty i Marysi
1.czesc Arabska Zona
2.Arabska Corka
3.Arabska krew
4.Arabska Ksiezniczka
Naprawde super ksiazki Polecam goraco:))

Wczoraj bylam na lupach w malinowych butikach czyli Lumpeksach:)
chodze d jch z zamilowania od 15 rokuy zycia kiedys to byl obciach a teraz to juz trend:))!!!!
kiedys nikomu bym sie do tego nie przyznala a teraz chwale sie na lewo i prawo ze kupilam super niepowtarzalna zecz za grosze:))
np.wczoraj kupilam sweterek z wywijanym kolnierzem luznie opadajacym w kolorze pudrowego ruzu z rekawami do lokcia z firmy NEW LOOK  bardzo zadbany w ogole nie znoszony zupelnie jak  nowy za jedyne 3.75!! i bluzke jasna szara z Mark&spencer z takimi jak by przyszytaymi koralami na dekolcie wygladajace jak by luznie wiszace lancuchy perel bardzo ladna przyciagajaca uwage a za razem prosta zecz:)) a koszt to jedyne 2 funty:))

a w prezencie od zajomej dostalam :)

Perfumy:)) i Paletke cieni do powiek z rozem i blyszczykami:))
Perfum jest super slodki taki intensywny taki orielntalny pprzyciagajacy i w ogole superrrr i buteleczka przyciaga wzrok:))
a cienie jeszcze nie probowalam ale jutro sie umaluje nimi wiec bede mogla cokolwiek napisac na ich temat:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz