wtorek, 9 października 2012

Urodzinkowo:))

Wczoraj niestety nie znalazlam czasu na napisanie czegokolwoiek na blogu bo byl bardzo wazny dzien!!! URODZINKI MOJEGO SYNECZKA:))*********

Zrobilam torcika teczowego jestem bardzo zadowolona z jego wygladu i smaku:)
zaskoczylam wszystkich tym tortem bo wydaje sie taki niepozorny
bialy na zewnatrz bez zadnych ozdob itp.ot taki zwyky tort.....
a w srodku po przecieciu kawalka.....
eksplozja kolorow:))

 

 
 
 
super to wyglada:)

po zjedzeniu po kawalku trocika pojechalismy do PET SHOPU po chomika:)) kupilismy chomika syryjskiego i jest to female i nadalam jej imie SAMIRKA:)) NACZYTALAM SIE TYCH ARABSKICH KSIAZEK TO WYMYSLAM :p no ale chomiczyca jest syryjska to jak najbardziej imie dla niej:) jest troszkw wystraszona prezeprowadza do naszego domu i siedzi caly czas w domku choimiczym i jedynie co z niej widac to rozowy nos wystajacy z domku.
 
 
 Samirka:))
Kupilam sobie wczorja leginsy takie bardziej eleganckie z takim jak by szwem na przodzie i z zameczkami na biodrach ale kolor do niczego bo cielisty.... dopiero w domu jak przymierzylam to nie bardzo mi pasuje bede musiala wymienic na niebieskie lub bordowe.
i kupilam super kubki z a'la lat 60 mi one sie kojarza z barami mlecznymi gdze sa serwowane koktajle mleczno-owocowe....



z kazdego koloru kupilam 2 sztuki:) kupilam az 6 sztuk i to tylko za 3 funciaki:))
heh trafilam na mega promocje a ja uwielbiam takie zeczy jak kubeczki ,szklaneczki ,kieliszeczki zastawy, miseczki itp...........

dzis kolerzanka do mnie przyjedza na ploteczki kupilam czerowne winko w LIDL-u jest ono wyjatkowe delikatne i slodkie jak sok jest ono tylko w sprzedazy od pazdziernika do Grudnia bo jest to wino Swiateczne:)
wiec bedzie bardzo milo:))
oczywiscie nie omieszkam poczestowac ja torcikiem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz