środa, 10 października 2012

Olejowanie wlosow

Ndszedl czas,ze zaczelam chciec to robic:)
wiec kupilam 2 olejki.
1.Olejek migdalowy
2.Oliwe z oliwek
poczytalam troche na temat olejowania i najlepiej z tym spac lub naolejowac  wlosy i pujsc na saune bo wtedy pod wplywem ciepla dzialaja te olejki jeszcze bardziej hmmmm.......musze nad tym pomyslec:))
olejek migdalowy jest w butelce 200 ml i kosztowal mnie 2.59GBP
a oliwa z oliwek 1.99GBP
dzien leci za dniem a ja obliczylam ze suplementow do wlosow starczy mi tylko do 19 listopada:((
cholercia bede musiala cos tu znalesc rownie dobrego://///
nim pojade do Polski w grudniu i uzupelnie apteczke
w tej chwili zarzywam skrzyp puzniej bedzie kolej na drozdze w tabletkach ktore przywiozla mi kolerzanka z Polski i ktora niezle wykrecili w aptece bo ja chcialam takie w buteleczce co sa pakowane po 200-szt za niecale 10 zl a oni jej wcisneli jakies 60 szt za 21zl!!!!!!!! MASAKRA!!!!
a puzniej nadejdzie pora na calcium pantothenicum i zostane z niczym..... do tego jeszcze cherbatka z pokrzywy ehhh a znalazlamm dzis bardzo motywujacy obrazek na zszywka.pl

muj etap jest  na 4 obrazku ale doze do 9 <3
dzis przyjechala do mnie moja kolerzanka z Litwy i sobie posiedzielismy i pogadalismy i powydurnialysmy bylo bardzo fajowo:D
aaaaa......
doatslam w kocu muj zestaw do maseczek:)) i teraz jeszcze czekam do pieczoatki na lakier do paznokci....... mam nadzije ze mnie nie wykreca i ze przysla bo jak nie to sie wsciekne!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz