czwartek, 25 października 2012

OLEJOWANIE WLOSOW OLEJKIEM AMLA:))

Jestem zachwycona tym olejkiem wlosy po nim sa super miekkie blyszczace i jak pachna!!!
olejek ma zieloy kolor i bardzo ziolowy. Zapach niektorym moze  przeszkadzac ale mi wrecz przeciwnie bardzo jest przyjemny:))
cala sypialnia nim pachnie po calonocnym trzymaniu olejku na wlosach:))
Wlosy po 2 razach wymyciu nalozeniu maseczki dodatkowo dalej pachna olejkiem.
najleprze rezultaty osiagnie sie po stosowaniu 3 razy na tydzien i wlasnie poki mi sie nie skonczy boteleczka bede uzywala tego tylko olejku chce zobaczyc co z tego wyniknie.


Pieklam wczoraj ciacho jablecznik z polewa chalwowa:))
pychotka:))

 
 


2 komentarze:

  1. na moich włosach raczej się nie sprawdza, mam wysokoporowate, ale zapach bardzo lubię, chociaż dla niektórych może być drażniący.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku ja nawet nie wiem jakie mam wlosy dzis bede wlasnie robila test porowatosci....

    OdpowiedzUsuń