środa, 17 października 2012

Olejek jasminowy do wlosow

A wiec wczoraj na wieczor naolejowalam sobie wlosy olejkiem jasminowym i pozostawilam na glowie na cala noc.
Rano wstalam umylam wlosy i pozostwilam do wyschniecia same sobie i musze przyznac,ze sa naprawde mile w dotyku mieciutkie sprezyste i polecam ten produkt w 100%.

znalazlam sklep internetowy w polsce ,ktory oferuje sprzedaz oleku jasminowego
http://sklep.kuchnieswiata.com.pl/product-pol-233-Olej-jasminowy-pachnacy-do-wlosow-250ml-KTC.html
 powyzej link:) koszt to 10.90zl a mam identyczny kupiony tylko za 1.20 GBP

przyszla mi dzis pieczontka do odbijania lakieru na paznokciach dlugo sie naczekalam ale w koncu doszlo dzis ja wyprobuje:))

sernik wiedenski wyszedl pyszny juz prawie go nie ma:D kolerzanka wczoraj przyjechala do mnie to zjadla 3 kawalki ciacha:) super ,ze az tak jej smakowalo to tylko lechta moje ja:)

zaszczepilam w niej olejowanie wlosow i tez zacznie:)

nastepne ciacho bedzie jablecznik z chalwowa polewa:) mniam:)))
ciacho jablecznik z polewa chalwowa

a nastepnie na pierwsza rocznice slubu ktora jest juz w przyszlymj tygodniu Tiramisu:))

zawsze myslalam ,ze to mega trudne ale teraz wiem,ze to jest smiesznie latwe:D

ogolnie to ostatnio moja kolerzanka bardzo sie zdziwila, ze mam aureolke baby hair na glowie:)) hehehe toche one mnie wkurzaja bo odstaja tak niesfornie ale coz.....
niech sobie rosna zdrowo:))

za rowno 2 miesiace bede w drodze do Polski!!!
jenys nie moge sie doczekac!!!!
aha musze jeszcze jutro zajac sie dyniami musze je wygrazyc z miaszu i wyciac straszneeee buzki.....
i cos z tego miaszu wykombinowac.... eh........
pewnie zrobie sobie napewno maseczke z dyni bo czytalam dzis przepis w gazecie-- lyzke dyni zmiarzdzyc widelcem dodac lyzeczke miodu i nalozyc na buzie  i trzymac 20 min i zmyc platkami nasaczonymi mlekiem

i pewnie bedzie tez zupa krem z dyni a i moze jakies ciasto dyniowe.... hmmmm kto wie?????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz