poniedziałek, 10 września 2012

Mila niespodzianka:)

Za oknem okropny deszcz.... zreszta to idealna pogoda na porzadki ktore robie co Poniedzialek.
Dzis zauwazylam,ze jeden z storczykow ten co wyglada jak bambus rozwinol z swoich ponkow kwiatki

sliczne bialutkie kwiatuszki:)
strasznie mnie to cieszy:D
Dzis ogladalam na programie TLC mistrzyni makijazu i poruszyla bardzo wazny dla mnie temat tlusej cery(niestety takowa posiadam i jeszcze sklonna do tradziku) i pokazala jak o nia dbac i po przegladnieciu moich kosmetyow stwierdzam ze mam nieodpowiednie wszystkie kosmetyki jedynie krem sie zgdadza(!)
Musze wymienic wszystko na matowe i zainwestowac w puder transparentny,baze pod makijaz ,baze pod cienie,bronzer matowy i matujacy podklad :



moja lista zakupow wciaz rosnie ale powoli bede sobie to wszystko uzupelniac:)
narazie czekam na paczke z moimi lupami do wlosow:D pewnie jutro juz przyjdzie!
jak ja uwielbiam rozpakowywac paczki:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz