sobota, 29 września 2012

Miesieczna aktualizacja dlugosci wlosow:)

Dzis mija miesiac od ostatniego  foto moich wlosow...
mam wrazenie ze stoja w miejscu:/
A na dodatek strasznie sie pusza....kreca...i stercza na wszystkie strony ja to nazywam efekt przejsciowy ,ktory poprostu trzeba przetrwac z zacisnietymi zebami.A wymyslilamm sobie, ze jak mnie najdzie ochota na wizyte u fryzjera to pujde ale na zabieg nawilzajacy lub jakies zabiegi pielegnacyjne, ale nie na sciecie...!!!!

AVON wczoraj doszedl ,ale nie dostala, wsztskich kosmetykow:/
beda dopiero w nastaepnym zamowieniu ale o nich rozpisze dopiero sie w przyszlym tygodniu bo w weekend to ja mam niewiele czasu po pracy 12-sto godzinnej:/
a teraz foto wlosow :

troche z boku bo maz robil juz ktores z kolei i  nie chcialam juz mu znow zawarcac glowy to nie bedzie takie jakie jest.....
Szalu nie ma ale niech sobie rosna w kocu sie doczekam
BO PRZECIEZ NIC NIE MOZE  WIECZNIE TRWAC!!!

2 komentarze:

  1. hej, przepraszam że tak późno odpisuję :( co do naszej akcji zapuszczania włosów, czy będzie kontynuacja także i w tym roku zależy wszystko od Was:) jeśli tylko są chętne, to nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko nie ma sprawy:)
    ja jestem chetna:)

    OdpowiedzUsuń