czwartek, 13 września 2012

Lato umiera,jesieni czas......

Liscie na drzewach spadaja ostatnie niesmiale promienie slonca ....... a dzis widzialam zgraje Wron i krukow na niebie to koniec Jesien juz zagoscila na dobre....

a ja wczoraj i dzis uzupelnialam zapasy na nastepny tydzien i kupilam kilka zeczy,ktore postanowilam miec o ktorych pisalam w poprzednich blogach
a wiec kupilam jak narazie
Baze pod podklad 2.99 GBP
 Bibulki matujace1.49GBP
Gabeczki do nakladania podkladu0.99 PENSOW
 Matujacy krem na dzin i na noc3.33GBP
 Baze pod cienie 2.50GBP
 Rajtuzy w spray-u 6.99 GBP to byl nieplanowany zakup musialam wyprobowac:)
Dzionek dzis piekny sloneczny i na dodatek mila niespodzianka mnie spotkala bo dostalam za FREE dzis 2 opakowania jablek z sadu to bedzie w przyszlym tyg szarlotka i nawet moze kapot ugotuje:D
smiesznie troche wyszlo bo bylam w masarni kupywalam Chickeny i zapytalam sie w jakiej cenie sa te jablka bo widac bylo ze one sa takie swoje jak by ledwo zerwane z drzewa i mi Uprzejmy Pan powiedzial ze za darmo hehehe to wzielam a co by nie:)P

nastepne zakupy za tydzien to kupie reszte zeczy bo tak na tyg to ja z domku sie nie ruszam bo mam troche daleko do miasta chyba ze przez internet cos sobie zamowie:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz