wtorek, 18 września 2012

Baby hair

 
Dzis mnie zaskoczyl Storczyk na parapecie w kuchni bo bagle w ciagu jednehj nocy rozwinol 2 paki kwiatow:)
ma piekny fioletowy kolor:
Bardzo dlugo byl w stanie spoczynku dopiero gdy go przesadzilam do przezroczystej doniczki specjalnej dla storczykow zaczol rosnac:)
 
 
 
 
 



Moje Baby Hair


mam pelno BABY HAIR na glowie masakra jak je zwiarze to, az mnie to wkurza bo taki puch na glowie mam.
Wczorja wieczorem na TVP1 ogladalam program dokumentalny pod tytulem UWOLNIC MOTYLE
wzruszylam sie strasznie Historia Pani Katarzyna Rosicka Jaczyńska mam nadzieje ze uzbiera pieniadze na podroz do Indii gdzie wyzdrowieje z tej strasznej cgoroby.....
a tym czasem zaraz po programie napisalam do niej wiadomosc ze wyrazem podziwu i szacunku do tak dzielnej osoby jak ONA
Musze tez kupic koniecznie ksiaze ktora napisala w czasie gdy juz zachorowala.
jest do nabycia w polskich ksiegarniach w UK ZA 7 FUNTOW
a tym czasem moja kolerzanka pojechala do polski i kupi dla mnie tabletki:) przyspieszajace porost wlosow
calcium pantothenicum i drożdże w tabletkach

Dzis upieklam szarlotke z darowanych jablek:)
i robie Danie jednogarnkowe z kurczaka kaszy ryzu i warzyw.
Przyszla mi dzis kredka do oczu z Avon black 24karat Gold:)
i sie troche zdenerwowalam wczoraj bo ja mam pecha do odkurzaczy juz 2 odkurzacz mi sie w zyciu moim doroslym zepsul a trwa ono zaledwie 5 lat wiec to troche przesada pierwszy ok byl kupiony za kilka funtow w markecie to zgodze sie ze byl szajs ale juz drugi kupilam antyalergiczny firmowy itp za kupe kasy ok 100 funtow jak na odkurzacz to sporo jak na muj gust i tez sie zepsul:/
odpadla raczka spadki zasysania i rura wypada i ogolnie masakra i sie wkurzylam i zarezerwowalam dzis w Argosie odkurzacz za 40 funtow  i niech tam bedzie znow na 2 lub 3 lata i znow najwyzej kupie juz bez swirowania ze za tani ze szajs i tak sie zepsuje z moim okurzaczowym szczesciem......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz